Retur
Reklamation
Hvis der foreligger en mangel ved levering af varen, skal du indenfor rimelig og kort tid efter modtagelse, give os en skriftlig tilbagemelding om manglen. Loven henviser til at du skal gøre ting “indenfor rimelig tid”.
Sono tillader sig i denne sammenhæng at tolke dette som mindre end 7 dage fra du har modtaget varen. Hvis leverancen har en mangel eller skade og dette ikke skyldes dig - eller forhold på din side, skal vi vælge mellem at rette den manglende ordre, ombytning af varen - eller at kompensere manglen ved at give et prisafslag, hvis dette kan accepteres.
Vi skal foretage udbedring eller ombytning indenfor rimelig tid. Udbedring eller ombytning skal foretages uden omkostninger og uden væsentlig ulempe for dig. Hvis du modtager fejlbehæftede eller mangelfulde varer i forhold til ordrebekræftelsen, og dette ikke skyldes at du har restordre liggende hos os, har vi egne rutiner for at håndtere dette så enkelt som mulig. Kontakt os snarest muligt på telefon eller send en e-mail direkte til support@sono.dk.
Vi vil derefter undersøge hvad der er sket i sagen. Send venligst ikke varer retur, uden først at have en aftale med Sono.