Shopping Cart

Kontakt os
Chat
Har du et kort spørgsmål, kan vi give dig et hurtigt svar via chat. Aktivér ikonet nederst til højre på skærmen.
Telefon
Ring til os på tlf. 9725 2888. Vores åbningstider er: Mandag - torsdag 08-16.00 og fredag fra 08.00 - 13.00.
E-mail
Send os en mail på: support@sono.dk. Henvendelser på e-mail besvares normalt inden for en arbejdsdag.
Her er vi - vores kontor og lager
Salgskontor i Danmark

Sono Danmark A/S har salgskontor i Ikast. Aftal gerne tid til et møde og en hyggelig snak om dine behov for indretning af kontor, lager, værksted og garderobe.

Besøgsadresse:
Sono Danmark A/S
Thrigesvej 37a, 7430 Ikast
Telefon: +45 9725 2888
Email: support@sono.dk

 

Lager i Danmark

Ved returnering af produkter, beder vi dig bruge adressen til vores logistik samarbejdspartner og lager i Ikast

Adresse:
Jørgen Jensen Distribution A/S
Uhregårds Alle 2-4
7430 Ikast

Der må ikke returneres uden foregående afale på mail: support@sono.dk eller tlf.: 9725 2888

Engagement og service

Vi hjælper dig med at finde de bedste løsninger til dit behov og din virksomhed. Aftal et møde med en af vore projektledere, eller tag kontakt på support@sono.dk eller telefon 9725 2888.

Aftal et møde
Allan Fruergaard
Area Sales Manager
Jylland Midt og Nord
Steffen Feddersen
Area sales manager
Jylland Syd og Fyn
Søren Kjærsgaard
Area Sales Manager
Sjælland & Bornholm.
Hans Bjerregaard
Area Sales Manager
Forhandleransvarlig i Danmark.
Pia Nygård
Salgs Supporter
Jimi Lauridsen
Salgs Supporter
Mette Korshøj
Salgs Supporter
Lars Hauch
Salgsdirektør

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er leveringstiden?

Forventet afsendelsesdato på hjemmesiden er vores bedste estimat på en afsendelsesdato. Dvs. at der kan være afvigelser ved f.eks. helligdage og ferier. Der tages altid forbehold for eksterne forhold som kan påvirke normal afsendelses procedurer.

 

Den korrekte afsendelsesdato er altid påført på ordrebekræftelsen. 

Hvad koster fragten?

Fragtprisen bliver vist når du går fra indkøbskurven til betalingsdelen, efter du har indtastet din adresse med postnummer i leveringsadressen. Alle køb over kr. 2.000,00 ekskl. moms er frit leveret, DK. Alternativt er du velkommen til at kontakte kundeservice på tlf. 9725 2888 for at få beregnet din fragtpris. 

 

En forgæves kørsel og genlevering koster 300 kr.+ moms / 450 kr. inkl. moms, uanset om det er til en privat eller erhvervs adresse.

Hvor finder jeg brugsanvisning til mit produkt?

Der medsendes samle/brugsvejledninger til de produkter som kræver dette. Du finder også brugsanvisninger på vor webside, under det enkelte produkt. 

 

Ellers tager du kontakt til vor kundeservice på support@sono.dk eller ved at ringe på 9725 2888.

 

Hvordan kan jeg betale?

Du har en række forskellige muligheder for at betale ved onlinehandel på vores hjemmeside: Betalingsformer

Hvordan returnerer jeg et produkt?
Returnering af varer kan ikke ske uden foregående aftale med Sono. Ved eventuel aftalt returnering til Sono lager vil varens værdi blive fastsat til sælgers dækning af omkostninger (min. -25% af fakturabeløb).
 
Varen skal være ubrugt og med original emballage. Køber betaler selv alle omkostninger og erstatning til sælger. Bestilte varer som ikke er en standard lagervare hos Sono, gælder returretten ikke.
 
Send venligst ikke varer retur uden først at have aftalt dette med Sono. Retur uden aftale krediteres ikke.
Jeg har ikke modtaget en faktura, hvor finder jeg den?

Såfremt der er oplyst en mailadresse til  faktura på bestillingen, så er den fremsendt til den ønskede mailadresse. Ellers er den fremsendt til den mailadresse, som har bestilt varen.

 

Du kan også få fremsendt en fakturakopi ved at kontakte os på support@sono.dk eller på 9725 2888.

Kan man betale via EAN?

Ja, det er muligt at betale via EAN. EAN nummeret skal påføres i betalingsdelen, afsnit 3; Betalingsmetode. 

Kan man blive ringet op ved levering?

Da vi sender med almindelig fragtmand, kan vi ikke garantere at det bliver gjort, men vi påfører gerne dit nummer på fragtbrevet.

Kan man få en vare ud på prøve?

Hvis du har et større projekt og ønsker at afprøve vores produkt inden endelig bestilling, så kontakt en af vores salgskonsulenter eller kundeservice på tlf. 9725 2888 for en nærmere aftale.

Kan man få track & trace på forsendelsen?

Da vi sender med almindelig fragtmand, kan vi desværre ikke fremsende et track & trace nummer på forsendelsen, men vi er selvfølgelig altid behjælpelig med at undersøge hvor langt din forsendelse er kommet. Ring gerne til vores kundeservice på tlf. 9725 2888, de sidder klar til at hjælpe dig.

Kan man selv bestemme hvornår varen leveres?

Du kan aftale med vores kundeservice, hvilken dato du ønsker varen leveret ud på. Hvis ikke andet er aftalt, kommer det ud med alm. fragtmand, ud fra deres ruteplanlægning.

Kan varen blive leveret på bestemt klokkeslet?

Ja, det er muligt at få vores produkter leveret på et bestemt klokkeslæt mod et tillæg. Ordrebekræftelse og faktura vil blive påført tillægsprisen for dette. Kontakt kundeservice på tlf. 9725 2888 for at få din merpris for denne ydelse.

Sælger I til private?

JA! Sono henvender sig både til private forbrugere, det offentlige og virksomheder med et CVR nummer.

Hvad kan vi hjælpe dig med? Kontakt os uanset om det er store eller små spørgsmål.
Kontaktformular
Contact form: Thank you! Your submission has been received!
Contact form: Oops! Something went wrong while submitting the form.