Shopping Cart
  • Lager i Danmark, Norge og Sverige
  • Kvalitetsvarer med op til 10 års garanti
  • Alle produkter samlet ét sted
  • Certificeret webshop bilde som viser at sono.dk er e-mærket certificered

Lager og industri

Her finder du produkter, der er designet til at skabe de bedste betingelser for god ergonomi og godt arbejdsmiljø på lagre og industriarbejdspladser. Det omfatter bl.a. justerbare borde, der er tilpasset værksteds- og industrimiljøet
Mere information
  • Fri fragt over 5.000,- inkl. moms (4.000,- ekskl.moms)
  • Leverering 1-3 dage efter varen er pakket fra vort lager
  • Transportører DB Schenker ColliCare

Vælg en produktkategori

Kundenes favoritter

GBP Værkstedsvogn SMV med skab og 5 skuffer, RAL9002/5005
5.212,- ekskl. moms
6.515,- inkl. moms
Schulte Lagertechnik Startsektion Boltless lagerreol, rygkryds 2000x1000x400 150 kg/hylde
2.160,- ekskl. moms
2.700,- inkl. moms
Form o Miljö Puslebord Väggö, hvidlakeret
6.168,- ekskl. moms
7.710,- inkl. moms
Tranås Skolmöbler Bord Lovis 601, 600x600 mm
1.332,- ekskl. moms
1.665,- inkl. moms
Tranås Skolmöbler Elevbord Atlas 1132
2.960,- ekskl. moms
3.700,- inkl. moms
Ergoff Kontorstol DNA Alugråt understel
2.468,- ekskl. moms
3.085,- inkl. moms
Vejl. pris: 4.160,- ekskl. moms
GBP Opbevaringshylder
144,- ekskl. moms
180,- inkl. moms
Tranås Skolmöbler Bord Combi 200, 700x600 mm
780,- ekskl. moms
975,- inkl. moms

Vi hjælper dig med din indretning – fra idé til virkelighed
Vi hjælper dig med at finde de bedste løsninger til dit behov og din virksomhed. Aftal et møde med en af vore projektledere, eller kontakt os på support@sono.dk eller telefon 9725 2888
Kontakt os
Allan Fruergaard
Area Sales Manager
Jylland Midt og Nord
Steffen Feddersen
Area sales manager
Jylland Syd og Fyn
Søren Kjærsgaard
Area Sales Manager
Sjælland & Bornholm.
Hans Bjerregaard
Area Sales Manager
Forhandleransvarlig i Danmark.
Pia Nygård
Salgs Supporter
Jimi Lauridsen
Salgs Supporter
Mette Korshøj
Salgs Supporter
Lars Hauch
Salgsdirektør

Kontakt os i dag!
Kontaktformular
Contact form: Thank you! Your submission has been received!
Contact form: Oops! Something went wrong while submitting the form.

Et projekt, der inspirerer dig
Lager og industri
Apotek får nye pakkeborde
Vis projekt

Ofte stillede spørgsmål
1. Hvad er leveringstiden?

Forventet afsendelsesdato på hjemmesiden er vores bedste estimat på en afsendelsesdato. Dvs. at der kan være afvigelser ved f.eks. helligdage og ferier. Der tages altid forbehold for eksterne forhold som kan påvirke normal afsendelses procedurer.

 

Den korrekte afsendelsesdato er altid påført på ordrebekræftelsen. 

2. Hvad koster fragten?

Fragtprisen bliver vist når du går fra indkøbskurven til betalingsdelen, efter du har indtastet din adresse med postnummer i leveringsadressen. Alle køb over kr. 2.000,00 ekskl. moms er frit leveret, DK. Alternativt er du velkommen til at kontakte kundeservice på tlf. 9725 2888 for at få beregnet din fragtpris. 

 

En forgæves kørsel og genlevering koster 300 kr.+ moms / 450 kr. inkl. moms, uanset om det er til en privat eller erhvervs adresse.

3. Hvor finder jeg brugsanvisning til mit produkt?

Der medsendes samle/brugsvejledninger til de produkter som kræver dette. Du finder også brugsanvisninger på vor webside, under det enkelte produkt. 

 

Ellers tager du kontakt til vor kundeservice på support@sono.dk eller ved at ringe på 9725 2888.

 

4. Hvordan kan jeg betale?

Du har en række forskellige muligheder for at betale ved onlinehandel på vores hjemmeside: Betalingsformer

5. Hvordan returnerer jeg et produkt?
Returnering af varer kan ikke ske uden foregående aftale med Sono. Ved eventuel aftalt returnering til Sono lager vil varens værdi blive fastsat til sælgers dækning af omkostninger (min. -25% af fakturabeløb).
 
Varen skal være ubrugt og med original emballage. Køber betaler selv alle omkostninger og erstatning til sælger. Bestilte varer som ikke er en standard lagervare hos Sono, gælder returretten ikke.
 
Send venligst ikke varer retur uden først at have aftalt dette med Sono. Retur uden aftale krediteres ikke.
6. Jeg har ikke modtaget en faktura, hvor finder jeg den?

Såfremt der er oplyst en mailadresse til  faktura på bestillingen, så er den fremsendt til den ønskede mailadresse. Ellers er den fremsendt til den mailadresse, som har bestilt varen.

 

Du kan også få fremsendt en fakturakopi ved at kontakte os på support@sono.dk eller på 9725 2888.

7. Kan man betale via EAN?

Ja, det er muligt at betale via EAN. EAN nummeret skal påføres i betalingsdelen, afsnit 3; Betalingsmetode. 

8. Kan man blive ringet op ved levering?

Da vi sender med almindelig fragtmand, kan vi ikke garantere at det bliver gjort, men vi påfører gerne dit nummer på fragtbrevet.

9. Kan man få en vare ud på prøve?

Hvis du har et større projekt og ønsker at afprøve vores produkt inden endelig bestilling, så kontakt en af vores salgskonsulenter eller kundeservice på tlf. 9725 2888 for en nærmere aftale.

10. Kan man få track & trace på forsendelsen?

Da vi sender med almindelig fragtmand, kan vi desværre ikke fremsende et track & trace nummer på forsendelsen, men vi er selvfølgelig altid behjælpelig med at undersøge hvor langt din forsendelse er kommet. Ring gerne til vores kundeservice på tlf. 9725 2888, de sidder klar til at hjælpe dig.

11. Kan man selv bestemme hvornår varen leveres?

Du kan aftale med vores kundeservice, hvilken dato du ønsker varen leveret ud på. Hvis ikke andet er aftalt, kommer det ud med alm. fragtmand, ud fra deres ruteplanlægning.

12. Kan varen blive leveret på bestemt klokkeslet?

Ja, det er muligt at få vores produkter leveret på et bestemt klokkeslæt mod et tillæg. Ordrebekræftelse og faktura vil blive påført tillægsprisen for dette. Kontakt kundeservice på tlf. 9725 2888 for at få din merpris for denne ydelse.

13. Sælger I til private?

JA! Sono henvender sig både til private forbrugere, det offentlige og virksomheder med et CVR nummer.

Lager og industri
Her finder du produkter, der er designet til at skabe de bedste betingelser for god ergonomi og godt arbejdsmiljø på lagre og industriarbejdspladser. Det omfatter bl.a. justerbare borde, der er tilpasset værksteds- og industrimiljøet Bæredygtighed gennem god ergonomi er i dag en hygiejnefaktor for en sund arbejdsplads.

God ergonomi skaber fordele både for den enkelte og for arbejdsgiveren. For den enkelte giver korrekt ergonomi øget trivsel, og for arbejdsgiveren giver det et mere produktivt personale.

Vores lager- og værkstedsindretning er funktionelt. Det giver mulighed for fleksible lagerpladser i forskellige størrelser og til forskellige vægte. Få et overblik over vores udvalg af inventar og find din løsning under Industri og værksted, Lager, Stålskabe, Transport og løft eller Miljø og Sikkerhed.

Uanset om du har et lille eller et stort lager til at indrette, kan vores kyndige medarbejdere hjælpe dig med at udvikle de rigtige løsninger til netop din virksomhed.

Læs mere Læs mindre