- Lager i Danmark, Norge og Sverige
- Kvalitetsvarer med op til 10 års garanti
- Alle produkter samlet ét sted
- Certificeret webshop
- Fri fragt over 5.000,- inkl. moms (4.000,- ekskl.moms)
- Leverering 1-3 dage efter varen er pakket fra vort lager
- Transportører
Vælg en produktkategori
Vi hjælper dig med din indretning – fra idé til virkelighed
Kontakt os i dag!
Et projekt, der inspirerer dig
Ofte stillede spørgsmål
Forventet afsendelsesdato på hjemmesiden er vores bedste estimat på en afsendelsesdato. Dvs. at der kan være afvigelser ved f.eks. helligdage og ferier. Der tages altid forbehold for eksterne forhold som kan påvirke normal afsendelses procedurer.
Den korrekte afsendelsesdato er altid påført på ordrebekræftelsen.
Fragtprisen bliver vist når du går fra indkøbskurven til betalingsdelen, efter du har indtastet din adresse med postnummer i leveringsadressen. Alle køb over kr. 2.000,00 ekskl. moms er frit leveret, DK. Alternativt er du velkommen til at kontakte kundeservice på tlf. 9725 2888 for at få beregnet din fragtpris.
En forgæves kørsel og genlevering koster 300 kr.+ moms / 450 kr. inkl. moms, uanset om det er til en privat eller erhvervs adresse.
Der medsendes samle/brugsvejledninger til de produkter som kræver dette. Du finder også brugsanvisninger på vor webside, under det enkelte produkt.
Ellers tager du kontakt til vor kundeservice på support@sono.dk eller ved at ringe på 9725 2888.
Du har en række forskellige muligheder for at betale ved onlinehandel på vores hjemmeside: Betalingsformer
Såfremt der er oplyst en mailadresse til faktura på bestillingen, så er den fremsendt til den ønskede mailadresse. Ellers er den fremsendt til den mailadresse, som har bestilt varen.
Du kan også få fremsendt en fakturakopi ved at kontakte os på support@sono.dk eller på 9725 2888.
Ja, det er muligt at betale via EAN. EAN nummeret skal påføres i betalingsdelen, afsnit 3; Betalingsmetode.
Da vi sender med almindelig fragtmand, kan vi ikke garantere at det bliver gjort, men vi påfører gerne dit nummer på fragtbrevet.
Hvis du har et større projekt og ønsker at afprøve vores produkt inden endelig bestilling, så kontakt en af vores salgskonsulenter eller kundeservice på tlf. 9725 2888 for en nærmere aftale.
Da vi sender med almindelig fragtmand, kan vi desværre ikke fremsende et track & trace nummer på forsendelsen, men vi er selvfølgelig altid behjælpelig med at undersøge hvor langt din forsendelse er kommet. Ring gerne til vores kundeservice på tlf. 9725 2888, de sidder klar til at hjælpe dig.
Du kan aftale med vores kundeservice, hvilken dato du ønsker varen leveret ud på. Hvis ikke andet er aftalt, kommer det ud med alm. fragtmand, ud fra deres ruteplanlægning.
Ja, det er muligt at få vores produkter leveret på et bestemt klokkeslæt mod et tillæg. Ordrebekræftelse og faktura vil blive påført tillægsprisen for dette. Kontakt kundeservice på tlf. 9725 2888 for at få din merpris for denne ydelse.
JA! Sono henvender sig både til private forbrugere, det offentlige og virksomheder med et CVR nummer.