Shopping Cart
  • Lager i Danmark, Norge og Sverige
  • Kvalitetsvarer med op til 10 års garanti
  • Alle produkter samlet ét sted
  • Certificeret webshop bilde som viser at sono.dk er e-mærket certificered

Kontormøbler

Vælg kontorinteriør fra Sono og skab en bæredygtig arbejdsdag. Kontormøbler, der opfylder dine behov og karakteriserer din virksomheds identitet. Vi tilbyder et stort og konkurrencedygtigt sortiment tilpasset arbejdspladser
Mere information
  • Fri fragt over 5.000,- inkl. moms (4.000,- ekskl.moms)
  • Leverering 1-3 dage efter varen er pakket fra vort lager
  • Transportører DB Schenker ColliCare

Vælg en produktkategori

Kundenes favoritter

Ergoff Kontorcykel Bike it™ 2.0
2.097,- ekskl. moms
2.621,- inkl. moms
Vejl. pris: 2.996,- ekskl. moms
Ergoff Konferencestol Charley, Brun
1.676,- ekskl. moms
2.095,- inkl. moms
Ergoff Reception DNA Antracit 2600 mm, Fast bordplade
11.328,- ekskl. moms
14.160,- inkl. moms
Ergoff Konferencestol Zareto, Sort
1.484,- ekskl. moms
1.855,- inkl. moms
Ergoff Komplet mødelokale DNA komb. 3
31.272,- ekskl. moms
39.090,- inkl. moms
Ergoff Konferencestol Juel, Brun
1.368,- ekskl. moms
1.710,- inkl. moms
Ergoff Kontorstol Operator, Sort
1.808,- ekskl. moms
2.260,- inkl. moms
Tranås Skolmöbler Bord Lovis 601, 600x600 mm
1.332,- ekskl. moms
1.665,- inkl. moms
Form o Miljö Puslebord Väggö, hvidlakeret
6.168,- ekskl. moms
7.710,- inkl. moms

Vi hjælper dig med din indretning – fra idé til virkelighed
Vi hjælper dig med at finde de bedste løsninger til dit behov og din virksomhed. Aftal et møde med en af vore projektledere, eller kontakt os på support@sono.dk eller telefon 9725 2888
Kontakt os
Allan Fruergaard
Area Sales Manager
Jylland Midt og Nord
Steffen Feddersen
Area sales manager
Jylland Syd og Fyn
Søren Kjærsgaard
Area Sales Manager
Sjælland & Bornholm.
Hans Bjerregaard
Area Sales Manager
Forhandleransvarlig i Danmark.
Pia Nygård
Salgs Supporter
Jimi Lauridsen
Salgs Supporter
Mette Korshøj
Salgs Supporter
Lars Hauch
Salgsdirektør

Kontakt os i dag!
Kontaktformular
Contact form: Thank you! Your submission has been received!
Contact form: Oops! Something went wrong while submitting the form.

Et projekt, der inspirerer dig
Kontormøbler
Designfirma valgte kontorindretning fra Sono
Vis projekt

Ofte stillede spørgsmål
1. Hvad er leveringstiden?

Forventet afsendelsesdato på hjemmesiden er vores bedste estimat på en afsendelsesdato. Dvs. at der kan være afvigelser ved f.eks. helligdage og ferier. Der tages altid forbehold for eksterne forhold som kan påvirke normal afsendelses procedurer.

 

Den korrekte afsendelsesdato er altid påført på ordrebekræftelsen. 

2. Hvad koster fragten?

Fragtprisen bliver vist når du går fra indkøbskurven til betalingsdelen, efter du har indtastet din adresse med postnummer i leveringsadressen. Alle køb over kr. 2.000,00 ekskl. moms er frit leveret, DK. Alternativt er du velkommen til at kontakte kundeservice på tlf. 9725 2888 for at få beregnet din fragtpris. 

 

En forgæves kørsel og genlevering koster 300 kr.+ moms / 450 kr. inkl. moms, uanset om det er til en privat eller erhvervs adresse.

3. Hvor finder jeg brugsanvisning til mit produkt?

Der medsendes samle/brugsvejledninger til de produkter som kræver dette. Du finder også brugsanvisninger på vor webside, under det enkelte produkt. 

 

Ellers tager du kontakt til vor kundeservice på support@sono.dk eller ved at ringe på 9725 2888.

 

4. Hvordan kan jeg betale?

Du har en række forskellige muligheder for at betale ved onlinehandel på vores hjemmeside: Betalingsformer

5. Hvordan returnerer jeg et produkt?
Returnering af varer kan ikke ske uden foregående aftale med Sono. Ved eventuel aftalt returnering til Sono lager vil varens værdi blive fastsat til sælgers dækning af omkostninger (min. -25% af fakturabeløb).
 
Varen skal være ubrugt og med original emballage. Køber betaler selv alle omkostninger og erstatning til sælger. Bestilte varer som ikke er en standard lagervare hos Sono, gælder returretten ikke.
 
Send venligst ikke varer retur uden først at have aftalt dette med Sono. Retur uden aftale krediteres ikke.
6. Jeg har ikke modtaget en faktura, hvor finder jeg den?

Såfremt der er oplyst en mailadresse til  faktura på bestillingen, så er den fremsendt til den ønskede mailadresse. Ellers er den fremsendt til den mailadresse, som har bestilt varen.

 

Du kan også få fremsendt en fakturakopi ved at kontakte os på support@sono.dk eller på 9725 2888.

7. Kan man betale via EAN?

Ja, det er muligt at betale via EAN. EAN nummeret skal påføres i betalingsdelen, afsnit 3; Betalingsmetode. 

8. Kan man blive ringet op ved levering?

Da vi sender med almindelig fragtmand, kan vi ikke garantere at det bliver gjort, men vi påfører gerne dit nummer på fragtbrevet.

9. Kan man få en vare ud på prøve?

Hvis du har et større projekt og ønsker at afprøve vores produkt inden endelig bestilling, så kontakt en af vores salgskonsulenter eller kundeservice på tlf. 9725 2888 for en nærmere aftale.

10. Kan man få track & trace på forsendelsen?

Da vi sender med almindelig fragtmand, kan vi desværre ikke fremsende et track & trace nummer på forsendelsen, men vi er selvfølgelig altid behjælpelig med at undersøge hvor langt din forsendelse er kommet. Ring gerne til vores kundeservice på tlf. 9725 2888, de sidder klar til at hjælpe dig.

11. Kan man selv bestemme hvornår varen leveres?

Du kan aftale med vores kundeservice, hvilken dato du ønsker varen leveret ud på. Hvis ikke andet er aftalt, kommer det ud med alm. fragtmand, ud fra deres ruteplanlægning.

12. Kan varen blive leveret på bestemt klokkeslet?

Ja, det er muligt at få vores produkter leveret på et bestemt klokkeslæt mod et tillæg. Ordrebekræftelse og faktura vil blive påført tillægsprisen for dette. Kontakt kundeservice på tlf. 9725 2888 for at få din merpris for denne ydelse.

13. Sælger I til private?

JA! Sono henvender sig både til private forbrugere, det offentlige og virksomheder med et CVR nummer.

Kontormøbler og indretning til en ergonomisk arbejdsdag

Vælg kontorinteriør fra Sono, og skab en bæredygtig arbejdsdag.

Kontormøbler, der opfylder dine behov og karakteriserer identiteten af din virksomhed. Derfor tilbyder vi et stort og konkurrencedygtigt sortiment tilpasset arbejdspladser.

Vores sortiment af kontormøbler, består af en bred produktvifte, som bidrager til en bæredygtig arbejdsdag. For at sikre bæredygtighed tages der hensyn til både kvalitet, miljø og social dimention. Det betyder, at vi stiller store krav til os selv og vores sarmarbejdspartnere. Som følge heraf er store dele af vores sortiment certificeret i henhold til bl.a.:

Svanemærket på møbler, opfylder miljøkravene til råvarer som træ, metal, polstring og plast. Der er også skrappe krav til kemikalier, der anvendes til fremstilling af møblerne. Svanemærket på møbler er af høj kvalitet og testet for holdbarhed. De er blandt de mindst miljømæssigt belastende på markedet.

Möbelfakta er et kravpakke til møbler, der bør være nyttigt, uanset om du er producent, køber, forhandler eller forbruger. Kravene er baseret på tre dele: kvalitet, miljø og socialt ansvar.

Med levering direkte fra vores store centrallager i Norge og Sverige, opfylder vi dit behov for bæredygtige ergonomiske kontormøbler såsom; Hæve-sænkebare borde, konferenceborde og stole, kontorstole, ergonomiske produkter, opbevaringsmøbler, skabe, bogreoler og alt andet interiør til kontorer, mødelokaler, lounge og kantine.

Vi arbejder systematisk på at minimere vores miljøpåvirkning ved transport af produkter. Det drejer sig om områder som: valg af transportmidler, valg af brændstof, ruteoptimering, maksimering af påfyldningshastigheder og økonomisk kørsel.

Vi kan naturligvis også hjælpe dig med specialordrer eller specifikke ønsker, vores tekniske tegnere og konsulenter har stor erfaring. Tøv ikke med at kontakte os via email, telefon eller chat, for at få hjælp til dit projekt, eller hvis du har specifikke spørgsmål om et produkt.

Læs mere Læs mindre